TV karty

Ladislav Kostal kostal at pefstud.uniag.sk
Fri Sep 10 13:46:59 CEST 1999

Zdravim,

Takze Videohighway Xtreme 98 som nakoniec rozbehal. Popisana konfiguracia
plati, ale s malymi dodatkami. Bolo treba pridat do konfiguracie kernelu

options BKTR_USE_PLL

a nastavit

options OVERRIDE_CARD=2
options OVERRIDE_TUNER=10

Obraz ide fajn v akejkolvek velkosti okna a da sa roztiahnut do tych
7xx/5xx a potom este full-screen. S tym som mal trochu problemy, ale to
asi suvisi s mojim pocitacom a hlavne grafickou kartou. Teletext ide tiez.

Ako channelset som v FXTV pouzil xussr a format PAL BGHI... (uz si to cele
nepamatam). To je tak asi ku konfiguracii vsetko. Vie to aj ukladat
staticke obrazky, aj grabcit.

Velmi mi s tymto pomohol autor driverov Roger Hardiman, ktory mi poradil a
vysvetlil niektore veci. Bez jeho pomoci by som sa s tym este babral
bohvie dokedy...

> Robil som to pod 4.0-CURRENT s najnovsimi drivermi pre bt848
> z ftp://telepresence.dmem.strath.ac.uk/pub/bt848/snapshot/current
>
> Pri boote ju spoznalo ako Miro kartu s tunerom Temic NTSC. Potom som sa
> hral cez sysctl s roznymi kombinaciami typov karty a tunera. Zaujimave
> bolo, ze "najlepsi" obraz bol cez format PAM M a nie PAL B/G (kde bol
> stvormo). Ale aj tak ten obraz nestal za moc a bol cierno-biely. Zvuk bol ok.
>
> Potrebne veci do kernelu som pridal z LINT-u:
>
> controller smbus0
> controller iicbus0
> controller iicbb0

> [...]

Program na TV je FXTV v /usr/ports/graphics/fxtv (1.00)

Na teletext som pouzil alevt z /usr/ports/misc/alevt.

						Ladislav Kostal