TV karty

Ladislav Kostal kostal at pefstud.uniag.sk
Wed Sep 8 14:06:55 CEST 1999

On Wed, 8 Sep 1999, Tomas TPS Ulej wrote:

> A ako si rozbiehal tu Xtreme 98? Obraz som doriesil cez video :) ale
> zaujimal by ma nejaky driver.. momentalne bezim pod win98 a rad sa movnem na
> freebsd a xka.

Robil som to pod 4.0-CURRENT s najnovsimi drivermi pre bt848
z ftp://telepresence.dmem.strath.ac.uk/pub/bt848/snapshot/current

Pri boote ju spoznalo ako Miro kartu s tunerom Temic NTSC. Potom som sa
hral cez sysctl s roznymi kombinaciami typov karty a tunera. Zaujimave
bolo, ze "najlepsi" obraz bol cez format PAM M a nie PAL B/G (kde bol
stvormo). Ale aj tak ten obraz nestal za moc a bol cierno-biely. Zvuk bol ok.

Potrebne veci do kernelu som pridal z LINT-u:

controller smbus0
controller iicbus0
controller iicbb0

device bktr0

a potom este nejaky MAKEDEV v /dev (tusim bktr0).

Neviem ci to tam vsetko ma byt, teraz som zistil, ze su tam aj dalsie
device, ale neviem ci aj tie mam pouzit a potom je tam este kopec options
napr.:

options OVERRIDE_CARD=xxx
options OVERRIDE_TUNER=xxx
options BROOKTREE_SYSTEM_DEFAULT=BROOKTREE_PAL

Program na TV je FXTV v /usr/ports/graphics/fxtv (0.48)

Zatial tolko, este s tym mozno skusim poexperimentovat, ked sa k nejak
karte dostanem.

						Ladislav Kostal

(nevie mi niekto povedat, co to znamena DBX sound, ja sa v tom nevyznam)