OT: CD FreeBSD

Jan Satko satko at quanto.uniag.sk
Thu Sep 9 13:18:25 CEST 1999

> 2) lze ovlivnit pres sysctl a /proc. Nicmene nedetekovana zarizeni
>    ani pres /proc ani pres sysctl privest k zivotu nelze.

samozrejme, ze najprv si musim natiahnut modul a potom mozem nieco robit
:-)

> neni pravda). Urcite vim, ze NetBSD /proc vubec nepouziva, protoze defaultni
> instalace ho ani nemontuje.

Nuz to mate pravdu. Nema ho tam, ale co poskytuje sysctl na NetBSD je
ubohe.

> Nemam pocit, ze bychom se hadali. Vy ano?. Domnival jsem se,
> ze diskutujeme :-)

OK. Diskutujeme :-)

> Ale, ja se vubec nebranim. Ostatne ani nevim, cemu bych se mel branit. Ja jsem
> se ptal, zdali z /proc lze na Linuxu pro nedetekovana zarizeni zjistit nejakou
> informaci, ktera napomuze tomu, abych provedl konfiguracni zmenu, ktera
> zajisti, ze budpu detekovana. Ptal jsem se, protoze to opravdu nevim (Linux
> pouzivam pomerne zridka) a zajima me to. Momentalne si to ani nemam kde
> vyzkouset. Jo a pokud jsem se mylil, coz je jiste mozne, tak me to spis mrzi
> nez stve. Ostatne mylim se tak casto, ze kdyby me kazdy omyl mel stvat, tak
> bych uz asi davno chcipnul vzteky.
Nuz bohuzial mi vzdy vsetko naslo :-)
Som sa cudoval vela ludom, ze im to nenaslo a mne hej.
Sice mozno bolo treba spravit nejaky zasah ale islo to.
Co sa tyka tej zvukovky, tam bol problem, ze nechcela ist lebo hlasila
konflikt irq. My to pripadalo cudne lebo hlasilo chybu na irq a pritom
podla /proc irq malo spravne.
Predtym zvukovka aj fungovala. Len som ju vymenil za ten isty typ, ale aj
s funkcnou radiokartou (na starej zhorela asi). Bohuzial
zacalo to blbnut a ked som tam dal staru robilo mi to to iste. Nechal som
to tak, kym budem mat zase cas a nervy.
Neskor sa ukazalo, ze chybal aj kabel na radic pre disketu, takze
ktohovie. Skusim neskor.
Mozno mi to irq ukazal preto, ze nieco nasiel ale neslo to spustit.
Ale o tom sa tu nebudeme dotahovat, prinajhorsom clovek vyskusa stary
dobry MS DOS :-)

Ked ste mi tak pekne odpisal, odpisal som aj vam.
Diskutujeme predsa nie ? :-)

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko at spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }