OT: CD FreeBSD

Jan Satko satko at quanto.uniag.sk
Thu Sep 9 07:58:56 CEST 1999

No co sa tyka pamate a tych programom co nieco vycitavaju s pamate a ze
som hovoril o dev ...tak mozno ste nepochopili, ze som narazal na
/dev/kmem. To je ta vasa pamat. Sysctl je dobra hracka, skoda ze len
jedina s ktorou sa da narabat aby ste nieco v jadre dosiahli.
A prave na tom som myslel, ze linux nemusi mat velke jadro podporujuce
vsetko a cez sysctl zapinat a vypinat, ale kto co chce si skompiluje.
Pripadne si moze aj rucne zapnut cez /proc.
Nevravim, ze /proc je teraz uplne dobre poriesene. Urcite , ze by ho
chcelo trosku okresat a prerobit utility aby neboli na nom zavisle.
Cize spravovat jadro cez sysctl. Ale takisto nie som spokojny ako je to
poriesene u *BSD.

Co sa tyka tej sietovky nebudem oponovat, pretoze nemam dokaz. Ale mozem
povedat, ze napr. zvukovka nenabehla (nefunguvala) a v /procn som si ju
nasiel.

 S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko at spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }