OT: CD FreeBSD

Jan Satko satko at quanto.uniag.sk
Wed Sep 8 15:57:49 CEST 1999

> Vsechno, co je v Linuxu v /proc, muze byt i v sysctl! Jo, je chyba
> ze presouvani dat do sysctl stromu postupuje pomalu - ale to uz je
> vec zcela jina.

Nuz presne toto som mal namysli. Nemyslim ze /proc je zla vec, len moc
prekombinovana a potom je v chaos. Napr. mne by sa lubilo keby v /proc
najdem stavy deviceov a pamate a inych veci. Samotne procesy tam IMHO
nemusia byt a mohli by byt oblsuhovane priamo a nie cez /proc.
U linuxu by to chcelo nieco  FreeBSD a opacne. A dosiahli by sme IMHO
velmi sluzny, flexibilny astabilny system.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko at spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }