OT: CD FreeBSD

Ivan Suchy linux at pobox.sk
Wed Sep 8 13:49:57 CEST 1999

Jaroslav Klaus wrote:

Ak dovolite pripojim svoj nazor:

>Koneckoncu zanikly uz systemy s
>daleko genialnejsimi napady. (Dost nevhodna veta na zaver :-)).

Tak tato veta ma moc nepovzbudila, v kazdom pripade suhlasim s takmer
celym tymto mailom. Preco si chcem nainstalovat FreeBSD je prosta
zvedavost, nic ine, ktora samozrejme vyusti do niecoho vacsieho,
tak ako to u mna bolo pred dvomi rokmi s Linuxom. Urcite to nie je preto,
ze chcem mat skutocny UNIX na mojej 133/64/2GB.:-)

>Duvody jsou
>vetsinou pro ne tak nepodstatne, ze daji prednost vetsi komunite lidi,
>kteri poradi.

Myslim, ze v tejto konfere mi radili celkom ochotne a dostatocne, takze
nie vacsia komunita, ale viac ochoty, tak ako tu.:-)

>Osobne prilis neverim na zlepseni situace, coz neznamena, ze je
>zbytecne pro to neco udelat.
Apropo, kto pracuje na preklade www.sk.freebsd.org.

Ivan