OT: CD FreeBSD

Martin Machacek mm at i.cz
Wed Sep 8 09:00:48 CEST 1999

On 07-Sep-99 Martin Lizner wrote:
> jde take o to, ze plnohodnotna distribuce bez portu (portovaneho sw) ma
> pres 4GB

Pro upresneni, vlastni system + XFree86 maji v distribucnim formatu necelych
200 MB. V tom je i kompletni /usr/ports, samozrejme bez /usr/ports/distfiles
(tedty vlastnich zdrojaku k aplikacim). Takze s 33.6 kbps dial-up konektivitou
se podle mne da z tech 200 MB nainstalovat plnohodnotny system. Ne, ze bych to
nekdy primo delal,ale instaloval jsem pres dial-up nektere vetsi aplikace (napr.
Netscape) a nebylo to tak hrozne.

        Martin

---
[PGP KeyID F3F409C4]