Cestina

Roman Pavlik roman.pavlik at skynet.cz
Fri Aug 27 15:03:38 CEST 1999

V podstate resim podobny problem, otazkou je, zda chcete pocestit
"jen" aplikca v X-windows, nebo se chystate mit cesky take standardni
terminal.

(Na oboji mam kucharku, v pripade X-u vsak musim priznat, ze mi to nechodi
na 100%, resim problem s klavesnici, fonty jsou OK).

Mozna, ze kdyz se do toho pustime spolecne, dobereme se rychleji k cili.

--
Roman Pavlik       e-mail:Roman.Pavlik at SkyNet.CZ