Padavy Squid

Dusan Malik dusan.malik at strategy.gov.sk
Wed Aug 18 12:10:48 CEST 1999

> nema suvis s verziou squidu, ktora sa da zistis prikazom
>/usr/local/sbin/squid -v

Je to 1.1.10, to co neslo spustit tento prikaz, bolo najprv, ze som zabudol,
ze nie som prihlaseny ako root a potom chybala uplna cesta.
Zabudol som, ze nestaci byt priamo v adresari ako v DOSe.
No co uz, ked som laik (ti su najhorsi ;)  )

> [...]
>je zobrat bootovacku r.2.2.8-STABLE
>(ftp.%KRAJINA%.freebsd.org/pub/FreeBSD/floppies) a urobit UPGRADE
>instalaciu. Jedine co zblbne je root heslo s cim sa da zit (boot cez -s do
>single a mount -rw / ; passwd root)

>toto znamena jedinu vec nie uplne vystizne opisanu tymto error message.
>System nemoze vytvorit block device lebo je prekroceny pocet deskriptorov na
>UFS (nie v pamati!). Pokial mate rozdeleny disk na viac filesystemov tak to
>bud prelinkujte symlinkami cim odlahcite pretazeny UFS (moooooooc zdlhave)
>alebo urobte cistu novu instalaciu... sam alebo s pomocou (Myslim, ze
Ano dost. A rad to vyuzijem :))
>11
>
>... aj na pipe treba deskriptor (ono sa to totiz uklada na disk :)))

>teda a este ani heslo nevieme :)) hmmm
Heslo som vedel, ale zabudol, ze na  FreBSD zo vzdialenej masiny
sa nemozem prihlasit ako root.

>Ak ste v BA tak mi napr. zavolajte a kludne Vam to preinstalujem a
>nastavim... dat to do kopy nie je mozno velmi casovo narocne ale chce to uz
>cosi vediet o BSD :) Som mozno trufaly ale snad to zvladnem :)
Toto uz radsej na sukr. mail. Inak velmi dakujem za pristup.
Viem, ze takito ludia existuju, ale zda sa, ze je ich cim dalej menej.

Zdravi

Dusan Malik
e-mail dusan.malik at strategy.gov.sk