Padavy Squid

Jan Satko satko at quanto.uniag.sk
Tue Aug 17 10:06:01 CEST 1999

> Na serveri bezi iba squid a Apache (nic rozsiahleho na nom neni)
> RAM je 32 MB
> swapinfo vypise:
> Device      1K-blocks     Used    Avail Capacity  Type
> /dev/wd0s1b     75784    35748    39972    47%    Interleaved
>
> Vzdy som sa domnieval, ze by to malo stacit. Pritom zataz squidu by teraz mala
> byt mensia (znizil sa pocet PC na sieti z cca 120 na 60). Alebo to s tym
> nema nic spolocneho?
> Inak skusime zvacsit RAM (ale i tak by sa zaroven mala umerne
> zvacsit velkost swapu, alebo nemusi?)

Vase parametre servera su ok. Velkost ramky a swapu je dobra. Skor by som
typoval problem v squidovi. Aku verziu squida mate ?
Lebo niektore verize squida mali ten problem, ze nezdielali pamat alebo
co. A ked sa napr. 10x kliklo na nejaky link, tak on ho blbec aj 10x
stahoval. Mozno ze mate prave vy ti verziu.

Moja teoria:
A on zacne stahovat...
pchaa to do ramky,
ma jej maalo...
zacne do pchat do swapu...
a neskor malo aj swapu
buum a je dole...

S pozdravom

--
                            /\/'^'\/\
                            \( O O )/

     Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
      Administrator      (   )    Oooo.       satko at uniag.sk
                                  (_/