Padavy Squid

Dusan Malik dusan.malik at strategy.gov.sk
Tue Aug 17 09:24:01 CEST 1999

At 19:39 16.8.1999 +0200, you wrote:

>Maly swapdisk, da sa pridat dalsi priestor. Swap oblast je specialna oblast
>disku (wd0s1b pravdepodobne vo Vasom pripade). Vo Vasom pripade by malo
>stacit pridat RAM pamat. Aktualne info o swap informaciach ziskate prikazom:
>swapinfo
>
>--
>Tomas 'TPS' Ulej
>tps at sk.FreeBSD.ORG, tu36-ripe
>sk.FreeBSD.ORG Project Coordinator
>"Inside your PC is a daemon waiting to be unleashed. Free it with FreeBSD!"

Na serveri bezi iba squid a Apache (nic rozsiahleho na nom neni)
RAM je 32 MB
swapinfo vypise:
Device      1K-blocks     Used    Avail Capacity  Type
/dev/wd0s1b     75784    35748    39972    47%    Interleaved

Vzdy som sa domnieval, ze by to malo stacit. Pritom zataz squidu by teraz mala
byt mensia (znizil sa pocet PC na sieti z cca 120 na 60). Alebo to s tym
nema nic spolocneho?
Inak skusime zvacsit RAM (ale i tak by sa zaroven mala umerne
zvacsit velkost swapu, alebo nemusi?)
Zdravi

Dusan Malik
e-mail dusan.malik at strategy.gov.sk