neocakavane rebooty

Martin Machacek mm at i.cz
Thu Aug 12 13:41:48 CEST 1999

On 12-Aug-99 Pavel Perinka wrote:
> To se mi stava take. Mam verzi 3.0. Dvakrat az trikrat do tydne, bez
> jakehokoliv zaznamu v logu, nebo nekde jinde.
> Chapu ze muze byt problem v zeleze, ale stejne problemy to dela uz asi s
> ctvrtou verzi jadra. (jo a mimochodem me to delalo i na FreeBSD 2.2.6)
> Tak co, tusite nekdo neco ?

Vsechno vyse napsane hovori pro to, ze je problem v zeleze. Priciny mohou
byt zejmena:

- spatna pamet (jak vlastni operacni pamet tak cache),
- pretaktovany procesor,
- prehraty procesor (napr. kvuli zadrenemu vetracku),
- nedostatecne napajeni procesoru,
- pomala pamet,
- spatny SCSI kabel nebo spatna terminace,

a samozrejme mnoho jinych.

        Martin

---
[PGP KeyID F3F409C4]