neocakavane rebooty

Tomas TPS Ulej tps at ti.sk
Thu Aug 12 09:48:14 CEST 1999

Pre r3 a r4 je znamy bug nedostatocny pocet nmbclusters, ten ale v logoch
zaznam nechava (/var/log/messages) lebo ide o "err" priznak. Mozno by na
jeden den nezaskodilo dat do /etc/syslog.conf riadok s:

*.*	/var/log/detail-log

a kuknut co vsetko sa tam bude objavovat. Naposledy mal zakaznik s r3.2
totozny problem az kym nezistil, ze sa mu spusti ale neukonci proces.
Samozrejme sa spustal */15 min. :)

--
Tomas TPS Ulej
Network Administrator