Byl by zajem o koupi?

Tomas TPS Ulej tps at arc.netlab.sk
Sat Jul 17 19:50:29 CEST 1999

> Z jineho soudku. Uz jsem se tu ptal (myslim). Mam zajemce o vydani knihy o
> FreeBSD. Je nekdo ochoten (schopen) napsat cosi takoveho?
> Pokud ne cele, jste ochotni napsat alespon nejakou kapitolku?
> Je ochoten nekdo to korigovat? Ja to opravdu nestiham a prijit o takovou
> sanci by bylo skoda, ne?

Nieco podobne som mal rozbehnute ale sciplo to na neserioznosti vydavatela a
tykalo sa to naviac r2.2.6. Niektore kapitoly by som vedel napisat pre r3.2
otazkou je v akej reci :) Cestina prave nie je jazyk v ktorom by som bol
schopny pisat. Druha stranka veci je ci by niekto takuto knihu kupil, tj. ci
je u nas dost BeeSDeckarov :)

--
Tomas TPS Ulej
Network Administrator