Byl by zajem o koupi?

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Thu Jul 15 20:07:08 CEST 1999

AHoj,

On Thu, 15 Jul 1999 mkes at ra.rockwell.com wrote:

> Na tohle tema tady uz pred nejakym casem diskuse byla. Tusim Jirka Calda
> vysvetloval jak se v minulosti o nejakou distribuci pokouseli a proc to moc
> neslo. Zkus se podivat do drivejsich prispevku.

Ja jsem psal, proc nelze dale distribuovat originalni CD zdarma. To je
trochu o necem jinem. Koupit se daji. S kreditkou to je dle meho vec
mailu.

> prijimanou kartu a nechat si to posilat individualne primo od Walnut Creek. Pro
> CD to funguje ( v pripade tricek apod. jsem slysel z vice stran stiznosti).

Tricka jsme jiz nekolikrat resili. Moznosti jsou dve. Originalni tricka,
nebo si udelat tricka FreeBSD CZ. Oboji je mozne, ale umrelo to na tom,
ze

1. to nikdo nedelal (odstanitelne)
2. Nebylo jesne, kolik kusu udelat

Zeptam se kluku, kolik tricek bylo rozumne minimum, aby se to vyplatilo
a muzem si je nechat udelat. I ty originalni urcite dostanem lacineji,
kdyz jich koupime par (desitek)...
Muzete psat.

Z jineho soudku. Uz jsem se tu ptal (myslim). Mam zajemce o vydani knihy o
FreeBSD. Je nekdo ochoten (schopen) napsat cosi takoveho?
Pokud ne cele, jste ochotni napsat alespon nejakou kapitolku?
Je ochoten nekdo to korigovat? Ja to opravdu nestiham a prijit o takovou
sanci by bylo skoda, ne?

Totez s www. Nerchce se mi tu delat jen tupy mirror stranek ze Statu.
Nenajde se nekdo, kdo by obras neco prelozil (jen zajimave veci pro
lidi, kteri netusi)? Mate zajimave projekty?? Sem s tim. Ale tohle plati
porad a nic.

								Jirka

							Jirka