Problem se Sendmailem

Jan Satko satko at quanto.uniag.sk
Fri May 28 07:32:47 CEST 1999

>  Caf TPS..(a dobre rano..dufam, ze si si oddychol a ze sa ti Donald-privesok
> pacil..;-)) )
>
> Mrkni na to hore...nie je to ten problem, ktory si mi vysvetlil...s tym
> odlisnym kodovanim...?? Myslim aj problem s precitanim aliasov ??
>                   Peter 'Kyle' Ciger

Ahoj baby. Si doma ?
Pridem vecer na kavicku. Hodime jedno pivecko.
Aj ty pozeras televizor ?
Ano ? Aj ty mas doma televizor ? Aj ja.
Aj tebe sa automaticky zapina ? A mas aj televizny program ?
Ano. Tak ti poviem aky bude program v telke. To nevadi, ze ho mas aj ty.
Ja som priblbly a musim posielat kazdemu blbosti hoci viem, ze program ma
kazdy. A na dovazok sa este podlizujem a ukazujem firmu pre ktoru
pracujem. To aby vsetci vedeli akej firme sa maju vyhbat, lebo maju *****
spravcu. Vies v dnesnej dobe nestaci napisat iba to o mne. Popisem
vsetkych 20 firiem pre ktore robim.

Ludia kontrolujte sa. Alebo piste k veci alebo sa na to vyserte.

P.S: konferencia o len o sendmaile je sendmail at linux.cz

--
                            /\/'^'\/\
                            \( O O )/

     Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
   System Administrator  (   )    Oooo.       satko at uniag.sk
                                  (_/