Problem se Sendmailem

Peter 'Kyle' Ciger peter at delta.gymmt.sk
Fri May 28 08:53:53 CEST 1999

> Zdravim vsechny,
> mel bych dotaz nejak se mne znicehonic zacal borit Sendmail.
> V logach je jenom tahle stopa v tomhle zneni
>
> sendmail[2239]: NOQUEUE: SYSERR(root): SMTP-MAIL: died on signal 11
> /kernel: pid 2242 (sendmail), uid 0: exited on signal 11
>
> Predem diky za pomoc
> Martin SEMRAD

 Caf TPS..(a dobre rano..dufam, ze si si oddychol a ze sa ti Donald-privesok
pacil..;-)) )

Mrkni na to hore...nie je to ten problem, ktory si mi vysvetlil...s tym
odlisnym kodovanim...?? Myslim aj problem s precitanim aliasov ??

                                                                   Kyle

                  Peter 'Kyle' Ciger

  System Administrator
Address: Gymnazium Viliama Pauliniho-Totha
          Phone: +421 842 331 92
          E-mail: peter at gymmt.sk (root at gymmt.sk)
        Intec a.s.
         Phone: +421 842 220 061