Digiboard

Ivo Hazmuk ivo at vutbr.cz
Fri May 21 11:55:54 CEST 1999

On Fri, 21 May 1999, Ing. Moravec Jan wrote:

Zdravim,

>    nejak se mi nevede najit v dokumentaci moznost (natozpak zpusob)
> instalace multiportu Digi (konkretne mam zajem o Acc.Port Xe a Xr,
> X=2,4,..). Potreboval bych tyto informace behem dneska dopoledne!
>
>    Zkuste se, prosim, podelit o zkusenosti nebo alespon mne nasmerovat,
> resp. sdelit 'NELZE'/'LZE - kde info'

Ve versi FreeBSD 2.2.x LZE. Mame sice starsi ISA versi, ale to by snad
nemel byt zasadni problem.

Zde je velmi strucny popis toho, co jsem delal.

cd /sys/i386/conf
view LINT

Hledat klicove slovo 'dgb'.
Pokud tam je, tak vse co se tyka dgb prestehovat do konfiguraku vaseho
jadra. Potom prelozit jadro s podporou Digiboardu. Dodelat popisky zarizeni
v /dev. MAKEDEV je na to nachystan. Nabootovat nove jadro a karta by se
mela objevit mezi zarizenimi, ktere system zna.

Tak to aspon bylo ve FreeBSD 2.2.7. V novych versich jsem to zatim nemel
potrebu zkouset.

	Ivosh