Digiboard

Ing. Moravec Jan jmoravec at protel.cz
Fri May 21 09:11:42 CEST 1999

Zdravim,

   nejak se mi nevede najit v dokumentaci moznost (natozpak zpusob)
instalace multiportu Digi (konkretne mam zajem o Acc.Port Xe a Xr,
X=2,4,..). Potreboval bych tyto informace behem dneska dopoledne!

   Zkuste se, prosim, podelit o zkusenosti nebo alespon mne nasmerovat,
resp. sdelit 'NELZE'/'LZE - kde info'

   Dik moc,
		Honza

PS: Moc spatne se mi hleda 'on-line', kdyz nase i tak priserne pomala
pevna linka v dusledku 'monzunovych destu' jiz druhym dnem tu a tam trosku
funguje (vetsinou 4.800 -> 2.400 -> 1.200 -> ticho -> dlouhe tuicho).