/etc/rc.conf

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Sun Feb 21 10:00:43 CET 1999

Jak se zda, tak /etc/defaults/rc.conf zacina skutecne pusobit potize :-()

O tomto se vyvojari docela hadali. Hubbard udelal, to co udelal a je
to v 3.1. Proti byl myslim Smith (nebo Dillon - obcas si je pletu).
Me nazory jsou ponekud smisene - take bych radsi videl neco robustnejsiho.

Snahou bylo vyresit problemy pri upgradech, aby instalacni program stale
nechtel preinstalovavat uzivatelem modifikovany rc.conf. Proto udelali
tu zmenu, ze rc.conf presunuli do /etc/defaults/rc.conf, ktery neni
urcen pro modifikaci. Tento soubor by tedy potom mel byt jednoduse
upgradovatelny. Pro lokalni zmeny je urcen soubor /etc/rc.conf.site
(nebo rc.conf.local? ja to jeste nezkousel, jen vzpominam, co jsem cetl),
v nemz by mela byt uvedena vsechna lokalni nastaveni drive provadena primo
v rc.conf. Do /etc/defaults by se casem melo presunout vice souboru.

(Instalator ma pod polozkou Upgrading informace o upgradovani. Nepisou tam
i o tomhle?)

> Takze vykill z /etc/rc.conf tu posledni cast, ktera projizdi
> $rc_conf_files.

Nebo radsi cely /etc/rc.conf? Zmeny uvest do /etc/rc.conf.site?
(Zatim jsem nezkousel, takze radsi pisu oboji s otazniky....)

> PS: Zkus v single user rezimu zadat 'mount /'.

Ze by tento prikaz premountoval "/" z read-only do read-write
podle /etc/fstab? Hezke. Ja bych asi hloupe psal 'mount -u -o rw /".