/etc/rc.conf

Ondra Koutek andilek at sh.cvut.cz
Sat Feb 20 19:50:02 CET 1999

K verzi 3.1
Docela by me zajimalo, proc pri pouziti prednastaveneho
/etc/defaults/rc.conf  samozrejme upraveneho podle mych potreb mi pri
bootovani pri pokusu o cteni tohodle souboru v okamziku kdy se maji
nastavovat sitove cesty pocitac na nejakou dobu zmrzne a potom vypise
nejakou chybu s file descriptors. Potom uz se do systemu dostanu jen v
monouzivatelskem rezimu a jen na /.
Jak na potvoru je / v rezimu read only a ja nemuzu nadale /etc/rc.conf
opravovat.

Proto ze ptam
1) nevite nekdo co muze podivne chovani /etc/rc.conf zpusobovat?

2) co mam delat, kdyz se do podobne situace dostanu. Jak se da udelat
bootovaci disketa, ze ktere bych si pripadne mohl namountit ostatni svazky v
r/w a opravovat problem?

Pri vygenerovani jakehosi jednoducheho /etc/rc.conf pomoci /stand/sysinstall
se do systemu dostanu. Nicmene protoze mam maskaradu, muze byt chyba v jejim
nastaveni.
Bezim totiz popper a pri pristupu telnetem z poza maskarady mi pise, ze
nemuze dostat nejake kanonicke jmeno klienta. Pri pristupu z vne internetu
je ticho.

Po case mi server proste sam provede reboot. A zase chvili bezi. Podle meho
je to vse spousta dusledku jedne konfiguracni chyby a nevim jake.

                        Andilek
  Ondra Koutek        e-majl:   andilek at sh.cvut.cz
                        tel.:   +420 603 461 548
                         ICQ:   10005213