pw useradd

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Sun Jan 10 16:50:25 CET 1999

> On Fri, 8 Jan 1999, Dan Lukes wrote:
>
> >     S jakym navratovym kodem pw skonci ?
>
> Ako to mozem zistit ?

Asi zalezi na shellu, ale melo by stacit napsat "echo $?". Treba
	true ; echo $?			vypise 0
	false ; echo $?			vypise 1.

> Potom som si vsimol v procesoch, ze ked spustim pw, spusti sa kontrola
> master.passwd cez pwd_mkdb -C /etc/master.passwd a na tom to stoji a
> neviem preco. Predchvilou som to chcel znova vyskusat, ale ten uzivatel,

Takze pw tuhne, nebo normalne skonci s tim, ze dela neco jineho?

> co som sa ho tam predtym snazil dat uz tam bol (teda aspon v oboch passwd
> suboroch) ale nedal sa zmazat cez pw ani fingernut. Nakoniec odisiel
> pomocou vipw. A stale to nefunguje :((

Je-li tam "-C", pak mate FreeBSD 3.0, ze? O jakou verzi se presne jedna?
Ve zdrojacich prave (8. ledna 1999) opravili nejakou chybu, ktera
souvisela se spatnym zamykanim souboru. Treba je blokovani zpusobeno timto.

Mozna by nebylo spatne spustit pw pres ktrace -i a pak se kdumpem podivat
na misto, kde pw konci.