pw useradd

Ladislav Kostal kostal at pefstud.uniag.sk
Sun Jan 10 14:34:41 CET 1999

On Fri, 8 Jan 1999, Dan Lukes wrote:

>     S jakym navratovym kodem pw skonci ?

Ako to mozem zistit ?

>     Cim's zkousel pridat uzivatele 'rucne' ?

Myslel som tym, ze som zadal prikaz pw na riadku :) nie cez skript.

>     Mohou byt napr. nekonzistentni databaze s hesly - tedy soubory
> passwd;master.passwd;pwd.db;spwd.db zkus pouzit vipw, cokoliv zmenit a
> ulozit zmeny.

Potom som si vsimol v procesoch, ze ked spustim pw, spusti sa kontrola
master.passwd cez pwd_mkdb -C /etc/master.passwd a na tom to stoji a
neviem preco. Predchvilou som to chcel znova vyskusat, ale ten uzivatel,
co som sa ho tam predtym snazil dat uz tam bol (teda aspon v oboch passwd
suboroch) ale nedal sa zmazat cez pw ani fingernut. Nakoniec odisiel
pomocou vipw. A stale to nefunguje :((
						lk