Disk EIDE 10GB je detekovan jako 8GB (ve 2.2.6 stable)

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Tue Dec 1 09:16:09 CET 1998

Ahoj,

On Tue, 1 Dec 1998, Cejka Rudolf wrote:

> Ted uz to vim: Prave vysla verze 2.2.8, kde se na prvnim miste pise:
>
> 	o Add support for >8G IDE drives.

Navic ma i nove X a je tam toho vice.
Uz se k nam taha, takze jen co to dojede muzete zacit zurive instalovat.

> Takze je potreba bud upgradovat na 2.2.8 (pro stabilnejsi ucely) nebo
> na 3.0 (pro experimentalni ucely - preci jen, stale jeste obcas pada).

S tou 3.0 se to ma tak, ze pri provozu na serverech ucenych k nektere
aplikaci (mailserver, news a pod. nebo router) jsem se nesetkal s zadnym
problemem ani s nachylnosti padat. Jako klientska stanice (netscape a
pod.) problemy jsou, ale ty jsu i evidentne i s 2.2.7...

> pripojili dummynet [traffic shaper] a ppp [s VPN]...)

To otestnu brzy a dam vedet...

						Jirka