SAMBA

Jaroslav Klaus J.Klaus at sh.cvut.cz
Tue Nov 17 20:04:29 CET 1998

On Tue, 17 Nov 1998, Peter Ciger wrote:

> Predstavte si...ze niekto nema ucet na BSDcku..Takze az sa
> prihlasi do SIETE Windows a na BSD taky login name neexistuje,
> tak proste sa mu SAMBA server vobec nezobrazi ! A ja proste
> potrebujem, aby sa tam dostali k PUBLIC directory aj
> uzivatelia, ktory nemaju konta na BSDcku....(namiesto
> Novellovskeho serveru).

No, nechapu, co znamena "prihlasit se do site Windows", ale
pokud das security = share (viz. security_level.txt) a budes mit
v sambe nastaveny ten public adresar, tak by to mohlo chodit jak
pises, ze chces, ne?

> PS: Skusim sa obratit na autora SAMBA serveru..uvidime..

Drive nez se budes ptat jiste zaneprazdneneho cloveka, pokus se
precist si dokumentaci. Je ji tam vic nez dost.

Co se tyka toho prihlaseni spravnym username/passwd, kdy to
nefungovalo, tak, jak uz nekdo psal, je to sifrovanim hesla.
Neni ale nutne to resit upravou Win. registru. Samba od verze
1.9.18 sifrovana hesla umi (alespon podle dokumentace) viz.
ENCRYPTION.txt.

Jarda