SAMBA

Peter Ciger peter at gymmt.sk
Tue Nov 17 11:27:14 CET 1998

Vdaka za pomoc chalani..

Ale moje problemi sa tymto nevyriesili...!

Predstavte si...ze niekto nema ucet na BSDcku..Takze az sa prihlasi do SIETE
Windows a na BSD taky login name neexistuje, tak proste sa mu SAMBA server vobec
nezobrazi ! A ja proste potrebujem, aby sa tam dostali k PUBLIC directory aj
uzivatelia, ktory nemaju konta na BSDcku....(namiesto Novellovskeho
serveru).

                                                             Kyle
PS: Skusim sa obratit na autora SAMBA serveru..uvidime..