ppp user level

Stepan Chladek snappy at gyzamb.cz
Wed Jul 29 10:19:51 CEST 1998

> No, pouzivam natd a pppd bez nejmensiho problemu. Co potrebujes
> specialniho, aby to NATD nezvladl?

NATD ?? to neznam .. je to v distribuci na 2.2.5 ??

> To jako pripojuje k NT?? Hm.. A navic, ja bych se hadal. Dkyz uz za neco
> platis, tak at ti to koukaj nakonfigurovat tak jak chces ty. Rozumnej
> ISP te pripoji na svoji strane k CISCU a tam muze nastavit cokoliv.
> Jestli to neumej, tak at se to naucej.
>
> Jinak bych se nebal rici, ze se porozhlednu okolo, kdo bude za ty penize
> co platis (to by me fakt zajimalo, kolik), hledat nekoho, kdo bude pro
> to taky neco delat. Jelikoz delam poradce jednomu ISP, tak vim o cem
> mluvim. Naucte se za svoje penize chtit sluzby. Jsi zakaznik? Tak at si
> [...]

No prave my mame tu pevnou linku neplacenou vymenou za
pronajem prostoru, ve kterych ma provider svoje harampadi (NT server
apod. :-))
A navic se mi obcas zda, ze tomu ten clovek nejak dobre nerozumi ...
to je smutny ale bohuzel realita .. takze uz sem si odvykl po nem
chtit nejaky "specialitky", jako napr. zajisteni reverzniho prekladu
IP adresy a vyridil sem si to sam u "nadrizenyho" providera :-)))

					Snappy