ppp user level

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Tue Jul 28 14:17:08 CEST 1998

AHoj,

On Tue, 28 Jul 1998, Stepan Chladek wrote:

> tak to teda ten nas modem pada casteji (minimalne 1x za tyden)
> mozna ze mam taky nekde neco spatne nastaveny ...
> ale hlavne .. ja potrebuju user ppp protoze tam je volba alias a tu
> ja vyuzivam pri IP_MASQUARADINGu ... pokud vim, tak u pppd nic
> podobneho neni.

No, pouzivam natd a pppd bez nejmensiho problemu. Co potrebujes
specialniho, aby to NATD nezvladl?

> Kdyby byl nekdo ochoten se mrknout na tu moji konfiguraci tak ja
> mu zaslu ty moje konfiguracni soubory

Klidne, pokud si ujasnime, co chces, a jestli to nejde bez problemu.

> hmmm ... my tam mame taky autentifikaci ... ale ja se rozhodne s tim
> providerem hadat nebudu, protoze on mi zase bude tvrdit, ze na NT
> serveru tam heslo byt musi a basta :-))

To jako pripojuje k NT?? Hm.. A navic, ja bych se hadal. Dkyz uz za neco
platis, tak at ti to koukaj nakonfigurovat tak jak chces ty. Rozumnej
ISP te pripoji na svoji strane k CISCU a tam muze nastavit cokoliv.
Jestli to neumej, tak at se to naucej.

Jinak bych se nebal rici, ze se porozhlednu okolo, kdo bude za ty penize
co platis (to by me fakt zajimalo, kolik), hledat nekoho, kdo bude pro
to taky neco delat. Jelikoz delam poradce jednomu ISP, tak vim o cem
mluvim. Naucte se za svoje penize chtit sluzby. Jsi zakaznik? Tak at si
te vazi.

							Jirka