Jaky wrapper ?

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Tue Jul 28 16:03:25 CEST 1998

AHoj,

On Tue, 28 Jul 1998, Pavel Perinka wrote:

> A jal jsem se instalovati BSD2.2.6-RELEASE...
> ...a dospel jsem k problemu jaky nainstalovat proxy/wrapper/firewall..

Podle toho, co od toho chces. Snadna je instalace preklapeciho firewallu
(natd), ktery je soucasti instalace. Staci si udelat kernel s podporou
IPDIVERTu a pak dat natd so services. Pak ho pustis a nastavis si dve
rule do filtru. A jede to. Pak si muzes samozrejme pridavat a
konfigurovat..... Cele tak na 5 min + generovani kernelu.

> S cim mate na FreeBSD nejvetsi zkusenosti. Ja bych rad instaloval
> TIS firewall toolkit...

Jo, uz jsem slysel. Ale nepotreboval. S natem a ipfw lze udelat vse
(skoro).

> Navic jsem v BSD novic a trapi me nejake coredumpy. Existuje nekde popis,
> ktery knihovny by meli byt v systemu ???

Skoro vse je na www.freebsd.org nebo cz. Otazka je, jake mas jadro. Dost
veci potrebuje udelat rozumnejsi kernel, nez je GENERIC. Nebat se, a
udelat si novy. Pokud nevis jak, napis. Poradime...

							Jirka