mirroring disku

Dan Lukes DAN at seno.fio.cz
Tue Jul 28 16:02:03 CEST 1998

On 28 Jul 98 at 15:16, Ladislav Kostal wrote:

> Myslite na 2 rovnake disky, z ktorych jeden je original a na druhy sa robi
> kopia, ktora v pripade kolapsu prveho preberie jeho funkciu ?
> Velmi sa v tom nevyznam, ale nie je to RAID ?

    Ne, RAID je na hubeni hmyzu ... :-)

    Tak teda jo, je to disk mirroring, coz je tusim RAID 0.
    Zapisuje to soucasne na dva disky totez a cte z jednoho, takze po
havarii muze byt pokracovano.

    Dobry start-point je "nam ccd"

                                                    Dan

Dan Lukes (FIO holding, a.s.) tel: +420 2 24102204, fax: ...301
root,   webmaster,   postmaster   and   othermaster  of  FIONet
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz