routing

Tomas TPS Ulej lists at tps.sk
Thu Jul 2 19:42:57 CEST 1998

> Co takhle zadat default route? V rc.config primo polozka. Pokud poustis pppd, pak mu staci dat do options radek defaulroute.

pripadne ak je nutne nastavovat viac routov tak napr doplnenim do suboru
rc.local v strukture:

/sbin/route add 195.146.96.238 127.0.0.1
/sbin/route add default 195.146.96.238

alebo co potrebujes v principe by mal stacit sposob, ktory opisoval Jirka ')

--
Tomas 'TPS' Ulej
System Administrator, ISP NETLAB+ Slovakia, http://www.netlab.sk