TeX

Pavel Janik ml. Pavel.Janik at inet.cz
Fri Jun 12 01:14:43 CEST 1998

   Datum: Thu, 11 Jun 1998 20:15:08 +0200 (CEST)
   Odesilatel: Ondra Koutek <andilek at sh.cvut.cz>

Preji prijemny den,

kde presne jsou? Spustil jste program mklinks.sh nebo tak nejak? Co
presne rekne prikaz cat jmeno_fontu? Ukazuji tyto linky spravne?

   > Tak jsem provedl instalaci texu podle vyse zmineneho dokumentu. Pri
   > kompilaci mi ohlasila chybu nova verze pdftexdir a protoze pdf stejne v
   > texu nebudu delat (alespon doufam) a nebo do te doby preinstaluji ;)

Mozna delate chybu :-) Nechci Vas nejak nutit, ale pdfTeX je naprosto
skvela vec - umoznuje pouzivat napr. i fonty ve formatu TrueType
apod. Zkuste se treba podivat na nejake cislo Linuxovych novin (ja
vim, ze jmeno teto konference je users-l at freebsd.cz, ale ja pouzivam i
FreeBSD :-)) na http://www.linux.cz a uvidite sam.

   > tak jsem pouzil tu puvodni. Pak preklad probehl bez problemu.

Ktera verze je ta novejsi? 0.12n? Nebo 0.12o-1? Pripadne nejaka
starsi? Jakou chybu to hlasi? Jsem ochoten to na pockani opravit ;-)

   > Vsechno mi funguje, jen pri testu se mi jedno kodovani cestiny rozjelo,
   > ale pod ISO 8859-2 psane texty nejsou problemem. xdvi je korektne
   > zobrazuje a moje tiskarna pomoci ghostscriptu naprosto korektne tiskne.

U mne naprosto totez, pouzivam original web2c instalaci i teTeX 0.9,
pdfTeX 0.12o-1.
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik at inet.cz