TeX

Ondra Koutek andilek at sh.cvut.cz
Thu Jun 11 20:15:08 CEST 1998

On Thu, 11 Jun 1998, Petr Hnetynka wrote:

> Zdravim.
> Nainstaloval jsem si TeX z math.feld.cvut.cz, ridil jsem se navodem v
> README.web2c-7.2 . Pokud si chci prohlednout pomoci xdvi (nebo
> dvips) nejaky soubor, co pouziva Postscriptove fonty (pr. test8z.tex,
> testlat.tex), nahlasi, ze fonty nemuze najit (viz Attch). Pritom tam ty
> fonty jsou, ghostscript mam take nainstalovany.
> Nevite cim by to mohlo byt?
>
> Dik
> Petr Hnetynka

Tak jsem provedl instalaci texu podle vyse zmineneho dokumentu. Pri
kompilaci mi ohlasila chybu nova verze pdftexdir a protoze pdf stejne v
texu nebudu delat (alespon doufam) a nebo do te doby preinstaluji ;)
tak jsem pouzil tu puvodni. Pak preklad probehl bez problemu.
Vsechno mi funguje, jen pri testu se mi jedno kodovani cestiny rozjelo,
ale pod ISO 8859-2 psane texty nejsou problemem. xdvi je korektne
zobrazuje a moje tiskarna pomoci ghostscriptu naprosto korektne tiskne.

     Ondra Koutek                     andilek at sh.cvut.cz