Pozdrav

Cejka Rudolf xcejka00 at dcse.fee.vutbr.cz
Wed Jun 10 16:48:14 CEST 1998

Tak se zase po nejake dobe ozyvam a pisu, na co si prave vzpominam:

1) Pred jistou dobou tu probehl dotaz "hippo na 50 %". Tak uz jsme
   to vyresili (?): Pry chybel termcap...
   [Jen mala rada, jak si udrzet veselou mysl vice dnu v roce: Pokud opravdu
   /stand/sysinstall misto spusteni psal "Curses initialization error",
   stacilo chybovou zpravu uvest s prvnim dotazem na konferenci a myslim,
   ze by se ozvalo hned par lidi, kteri by doporucili podivat
   se na termcap... :-)]

2) Nekdo tu mel nejake problemy s PS fonty, ze si originalni fonty
   preplacnul ceskymi verzemi a pak neco v ghostscriptu uz nefungovalo.
   => Tady vidite, ze preplacavat originalni fonty neni dobre.
   Todle budiz velke pouceni pro priste.
   Ted jen doufam, ze tuto hruzu nevyrabi zadny instalacni balik...
   (Nebo doufam marne?)
   Co jsem videl na Sunech: Ceske fonty se jmenuji *CE*, tedy napriklad
   TimesNewRomanCE-BoldItalic. Pojmenovani jsem prevzal, nic jsem nikde
   nepreplacaval a na zadne problemy jsem zatim nenarazil
   (pouzivam je na konverzi ceskych ascii textu do PS, ale v GS si mylim,
   ze by take problemy byt nemely.)

3) Jeste tu nekdo psal o problemech s ghostscriptem: Pokud opravdu
   zobrazeni pres gv projde, tak to znamena, ze ovladace x11* docela funguji
   a s nimi i gs. To vse je umocneno tim, ze dany PS proficel
   i na PS tiskarne. Jedine rozumne vysvetleni, proc tedy pri tisku
   na hp690 gs haze Segmentation fault, je opravdu pouze vazna chyba
   v ovladaci hp*. A docela bych v ni veril. Nejedna se nahodou o
   ovladac z baliku hp850-1.2.zip? Pokud ano, jedna se o standalone
   ovladac a moznym vznikum Seg. se neni co divit.
   Zkuste se podivat na http://bonk.ethz.ch/hp850/hp850.html, je tam
   informace o uvolnene verzi 1.3, ktera ma mit spoustu bug-fixes.

   (Ta prvni stranka pred tiskem s obsahem "Alladin Ghostscript", to jsem
   fakt jeste nevidel. Ale mozna by to mohl v nejhorsim vyresit maly
   zasah do zdrojovek.)

4) Dneska jsem na sve WWW zverejnil svoji diplomku. Je o tom, jak jsem
   (ne)uspesne zapasil s jadrem FreeBSD. Kdo chce, muze se fouknout...
   A zkritizovat... Nebo se inspirovat...

Rudolf Cejka                            E-mail: xcejka00 at dcse.fee.vutbr.cz
Technical University of Brno, Faculty of El. Engineering and Comp. Science
Bozetechova 2, 612 66 Brno, Czech Republic