ghostscript

Ladislav Kostal kostal at pefstud.uniag.sk
Tue Jun 9 10:18:50 CEST 1998

Zdravim,

Mam taketo problemy s ghostscriptom:
1) Pred par dnami som updatol cez cvsup porty a s nimi aj ghostcript 5.10,
zmenil sa tam tusim len driver pre hp8xx. Zacal som ho pouzivat (teda
verziu pre hp670) pre moju hp690 a funguje skvele (dokonca lepsie ako
originalne drivery pre win - tie robili take tiene za pismenami).
Ale po nainstalovani mi zacal vzdy ako prvu stranu tlacit hlasku Alladin
Ghostscript, Copyright a tak ... a neviem ako sa toho zbavit.

2) Urobil som si taky mensi graf v xfigu, vyexportoval do ps aj eps, a ked
to dam tlacit na hp690 cez gs, hodi Segmentation. Pritom to cez gv zobrazi
dobre. Skusal som to na tlaciarni s Postscriptom (Lexmark) a v pohode. Je
to nejaka chyba gs ?
					Vdaka za odpovede
								lk