kompilace kernelu

Martin Machacek martin at eunet.cz
Thu May 21 14:47:05 CEST 1998

> V tomto pripade jde s nejvetsi pravdepodobnosti o HW chybu.
> 1) bud je pretaktovany procesor - snizit tedy na puvodni hodnotu
> 2) opravdu je chyba v zeleze - vetsinou co mam zpravy tak je to cache

Dost casto taky pamet. Obzvlaste starsi SIMMy v boardech s procesory s
frekvenci vyssi nez 166MHz delaji obcas neplechu. Ja jsem napriklad na svem
Pentiu-S 200MHZ Asus P55T2P4 metherboard musel SIMMy ruzne prehazovat ve
slotech tak dlouho, nez jsem byl schopny detekovat celych 64MB pameti a vubec
nabootovat. Nastesti se jedna funkcni permutace nasla.

> Hlavne neargumentovat "pod Win mi to jede".

Pod Win nic preci nemuze jet! Tam se vsechno jen tak belha :-)

> Tam je to zelezo trochu v
> jinych podminkach. Pokud nepomuze snizit ten takt na firemni hodnotu, tak
> ten motherboard radeji vymenit. Ale pochybuji, ze by na to slo uplatnit
> reklamaci.
>
> Motherboard se vetsinou vybira tak, ze se prave 2-3 ( i vicekrat :-) )
> prekompiluje jadro systemu.

To je dobry test. Primo vyborny test, testujici i memory management a IO
subsystem je cd /usr/src/; make -jn world (n=4 a  vice), tedy preklad celeho
systemu.

--
Martin Machacek
[Internet CZ, Zirovnicka 6/3133, 106 00 Prague 10, Czech Republic]