kompilace kernelu

Jaroslav Klaus J.Klaus at sh.cvut.cz
Thu May 21 13:30:49 CEST 1998

On Thu, 21 May 1998, Stepan Chladek wrote:

> # make
> a tady to chvili kompilovalo a pak to vyhodilo hlasku:
>
> "cc: internal compiler error: program as got fatal signal 11"
> "*** Error code 1"

> tot vse .... jen mi kdosi rekl, ze signal 11 je chyba segmentace
> hmmm ... z toho moc moudrej nejsem :-(((

V tomto pripade jde s nejvetsi pravdepodobnosti o HW chybu.
1) bud je pretaktovany procesor - snizit tedy na puvodni hodnotu
2) opravdu je chyba v zeleze - vetsinou co mam zpravy tak je to cache

Hlavne neargumentovat "pod Win mi to jede". Tam je to zelezo trochu v
jinych podminkach. Pokud nepomuze snizit ten takt na firemni hodnotu, tak
ten motherboard radeji vymenit. Ale pochybuji, ze by na to slo uplatnit
reklamaci.

Motherboard se vetsinou vybira tak, ze se prave 2-3 ( i vicekrat :-) )
prekompiluje jadro systemu.

Jarda Klaus

PS: Linuxari maji na to nejaky HOWTO nebo FAQ - SIG11 a pokud si dobre
pamatuji tak v handbooku nebo faqu FreeBSD je o tom take zminka.