jsem tu novej :-) ... naposled ..

Martin Machacek martin at eunet.cz
Wed May 20 12:44:36 CEST 1998

> Takze ten routed jsem vyhodil a je to OK a to DHCP uz taky funguje
> jak ma.

Vyborne!

> Jo jasne, ale ted mam celkem cvrkot. Delam na gymplu civilku a k tomu
> spravcovani jsem se dostal tak nejak shodou dobrych nahod :-))
> Jinak je moje hlavni napl prace delat holku pro vsechno (a vsechny).
> Krome toho pristi tyden budou maturity takze se vsechno dela na
> posledni chvili ... jak to tak byva ...
> Jinak se snazim samostudovat .. ale tohle jsem proste potreboval
> rychle vyresit. Takze diky vsem, kdo mi poradili a omluvu tem, ktere
> jsem obtezoval.

Nejde o obtezovani, protoze nikdo neni povinny na dotazy v mailing listu
odpovidat a v pripade tohoto listu ani nehrozi nejaka zaplava mailu. Jde o to,
ze v mnoha pripadech studium FreeBSD prirucky, manualu a nebo hledani v
archivu mailing listu (na freebsd.org) zabere min casu a da lepsi vysledky nez
dotaz do mailing listu. Tam totiz odpovidajici, pokud se nejaky najde, musi
nejprve pochopit o jaky problem se jedna a teprve potom muze radit (pokud ma
co). To muze zabrat nekolik obratek mailu.

--
Martin Machacek
[Internet CZ, Zirovnicka 6/3133, 106 00 Prague 10, Czech Republic]