jsem tu novej :-) ... naposled ..

Stepan Chladek snappy at gyzamb.cz
Wed May 20 11:29:50 CEST 1998

> V tom pripade zahod routed (tedy v /etc/rc.conf nastav router_enable="NO")
> a nech PPP, aby ti nastavovalo default route. Jak se to dela najdes na
> zminovanych manualovych strankach.

> V tvem pripade (jestli to teda spravne chapu), kdy mas jen ethernet (nebo
> ethernety, to je jedno) a seriovou linku k providerovi, nemusis nic nastavovat,
> protoze routy pro primo pripojene segmenty si system vygeneruje sam v okamziku,
> kdy zkonfigurujes interface (coz asi mas, kdyz dostavas DHCP pozadavky).

Takze ten routed jsem vyhodil a je to OK a to DHCP uz taky funguje
jak ma. Ted uz si jenom pohrat s tim PPP ... :-))

> obzvlaste kapitolu 3 sitove komunikace. Dale manualove stranky ifconfig(8),
> route(8) a netstat(1). A vubec bys mel nejdriv zkusit trochu vice samostudia
> a potom se teprve ptat. Ac se to zda nepravdepodobne, v manualech lze opravdu
> najit mnozstvi podnetnych informaci, ktere ti mohou usetrit radu dotazu do
> konferenci.

Jo jasne, ale ted mam celkem cvrkot. Delam na gymplu civilku a k tomu
spravcovani jsem se dostal tak nejak shodou dobrych nahod :-))
Jinak je moje hlavni napl prace delat holku pro vsechno (a vsechny).
Krome toho pristi tyden budou maturity takze se vsechno dela na
posledni chvili ... jak to tak byva ...
Jinak se snazim samostudovat .. ale tohle jsem proste potreboval
rychle vyresit. Takze diky vsem, kdo mi poradili a omluvu tem, ktere
jsem obtezoval.

							Snappy