paska help

Ondra Koutek andilek at sh.cvut.cz
Thu May 14 08:26:02 CEST 1998

> A neslo by se zeptat primo lidi, kteri lft pouzivaji/pouzivali, aby vam
> ten soubor poslali?
Priznam se ze to mi nedoslo. Uz se na tom pracyje. Nicmene jsem sehnal
nejaky balik lft a nevim jetli je to ono. Jestli ne, tak mam sanci. Jestli
ano, tak  to nepomohlo

> Take jsem v mailing listu videl tento radek:
>   controller   fdc0 at isa? port "IO_FD1" bio flags 1 irq 6 drq 2 vector fdintr
> Autor upozornoval na to, ze "flags 1" je nutny (nebo pri bootu po "-c"
> zmenit konfiguraci).
Tato skutecnost je popsana i v handbooku. Dale v listu je mozne se docist,
ze jen nastaveni tohoto flagu nefunguje. Nicmene ja mam tento flag
nastaveny.

> Nebylo by mozne trochu zkusit zahybat s kabely? Jestli ji treba mate na
> zvlastnim kabelu oddelene od FD a HD, tak ji zkusit povesit na stejny kabel?
Uz jsem zkousel obe varianty. V soucasne chvili jsem odstranil (po zmince
ze paska zacala fungovat po odstraneni velke mechaniky) velkou mechaniku a
na jeji misto zaradil pasku.
Navic jak jsem psal, pod Windows95 i pod linuxem mi paska fungovala.

> A kdy pocitac pise, ze zarizeni neni konfigurovane?
Pocitac pri booty vubec nenapise ze testuje zarizeni ft0, ackoli v kernelu
je zakompilovane korektne. Potom kdyz se pokusim prez pipe pomoci ft na
zarizeni zapisovat, dostanu hlaseni ze rft0 neni konfigurovano. Podobne
kdyz se pokusim nastavit parametr na zarizeni ft0. Problem nejspis bude v
tom, ze kernel netestuje pri bootu zarizeni a ja nevim jak ho k tomu
prinutit.
Vsimnul jsem si ze kdyz jsem mel zapojenou mechaniku a pouze jsem v biosu
"odinstaloval" velkou mechaniku, prestal mi ji kernel rovnez testovat.
Docela me to prekvapilo, protoze jsem zvyknuty od linuxu, ze jadro
vetsinou bios obchazi a dela si vse posvem. Je to v FreeBSD jinak?

     Ondra Koutek                     andilek at sh.cvut.cz