paska help

Cejka Rudolf xcejka00 at dcse.fee.vutbr.cz
Wed May 13 10:51:53 CEST 1998

> Tak jsem se v me anabazi za zalohovanim dostal az k potrebe baliku lft.tgz
> a nebo jeho zdrojaku lft.tar.gz
> Byval ulozeny na nejake adrese kam nemam prava pristupu.
> Takze jsem se dostal na mrtvy bod a volam o pomoc. Pokud nekdo z Vas ma
> zmineny balik, pripadne vi odkud se da stahnout, budu mu vdecny.

A neslo by se zeptat primo lidi, kteri lft pouzivaji/pouzivali, aby vam
ten soubor poslali?
(Treba Chris Madison <cmadison at tippy2.vnet.net>?)
(Nebo Gary Chrysler <tcg at ime.net>?)
(Nebo Roland Jay Roberts <jay at map.com?)

Take jsem v mailing listu videl tento radek:
  controller   fdc0 at isa? port "IO_FD1" bio flags 1 irq 6 drq 2 vector fdintr
Autor upozornoval na to, ze "flags 1" je nutny (nebo pri bootu po "-c"
zmenit konfiguraci).

Nebylo by mozne trochu zkusit zahybat s kabely? Jestli ji treba mate na
zvlastnim kabelu oddelene od FD a HD, tak ji zkusit povesit na stejny kabel?

A kdy pocitac pise, ze zarizeni neni konfigurovane?

Rudolf Cejka                            E-mail: xcejka00 at dcse.fee.vutbr.cz
Technical University of Brno, Faculty of El. Engineering and Comp. Science
Bozetechova 2, 612 66 Brno, Czech Republic