Pokus a dotaz

Cejka Rudolf xcejka00 at dcse.fee.vutbr.cz
Thu May 7 17:19:21 CEST 1998

> K tym fontom - ak myslite tie 3 free AT1, vraj su nekvalitne a maju viac
> chyb. A ktore ine fonty su lepsie ? Ine vektorove pod Unix som nevidel.

Tak ted zase nerozumim ja. Vy mate na mysli fonty z XFree distribuce?
Pokud ano, pak rozumim. Abych se priznal, s Type 1 fonty pod X jsem
nikdy moc neexperimentoval, protoze jsem predpokladal, ze X rasterizer
je slaby.

Ja mel na mysli to, ze pro X si vystacim s X fonty z
# fetch ftp://ftp.tarki.hu/pub/magyar/X11/fonts/ISO-8859.2-X11-fonts-0.2.tar.gz
Pod Netscape si zatim na zadny font nemuzu stezovat, takze jsem se ani
nedival, zda je nejaky Type 1. A jestli opravdu potrebujete nejake free
Type 1 fonty v ISO-8859-2, pak muzete zkusit
# fetch ftp://ftp.tarki.hu/pub/magyar/X11/fonts/sp/latin-2/l2{afm,pfb}003.zip
Ale jak jsou kvalitni, to nevim.

Rudolf Cejka                            E-mail: xcejka00 at dcse.fee.vutbr.cz
Technical University of Brno, Faculty of El. Engineering and Comp. Science
Bozetechova 2, 612 66 Brno, Czech Republic