/dev/rft0: Device not configured

Cejka Rudolf xcejka00 at dcse.fee.vutbr.cz
Thu May 7 12:49:43 CEST 1998

> fdintr

> Ja mam v pocitaci obe disketove mechaniky a pasku mam navic, takze toto
> nastaveni mam.
> Zarizeni je staricka paska na 120MB, a nekde jsem ji dostal. Ze funguje
> potrvrdilo jeji pouzivani pod windows a i pod linuxem se mi podarilo ji
> rozchodit. Nicmene pod FreeBSD 2.2.6 se mi nedari a nedari.
> Je potreba udelat jeste neco navic, co jsem jiz v archivu nenadel? (device
> /dev/ft0 existuje. I /dev/ft0a)

Ja tohle nevlastnim, takze nevim.

Ale takova uplne stupidni otazka: Jadro jste prekladal? No, urcite ano,
jinak by to nepsalo, ze zarizeni neni konfigurovano :-). To ja jen tak,
pro jistotu.

Ted rozumnejsi otazka. Pripadne dokonfigurovavani jadra (at uz pres
ten soubor nebo po bootu) jste zkousel?
Tj. myslim, ze na vyzvu "Boot:" se pise "-c" nebo "-v". (Tohle uz si
nepamatuji.) A pak nasleduje volba parametru zarizeni...

A jelikoz jsem zatim videl jen pasku ve starickem DECovi, tak tohle me
docela zajima: Jak je ta paska pripojena? Interni, externi...
Na jakem radici je pripojena? Opravdu fdc0?
Nemaji treba takove vecicky jeste dalsi konfiguracni parametry?

Hmm. Tohle asi neni zadna rada, ale spis vyzvidani. Doufam, ze mi to
prominete... :-)

Rudolf Cejka                            E-mail: xcejka00 at dcse.fee.vutbr.cz
Technical University of Brno, Faculty of El. Engineering and Comp. Science
Bozetechova 2, 612 66 Brno, Czech Republic