/dev/rft0: Device not configured

Ondra Koutek andilek at sh.cvut.cz
Thu May 7 09:30:22 CEST 1998

Tak jsem procital uz nekolikrat maillist.
Je tam primo report o teto zavade a jako reseni jsem nalezl nasledujici
zpravu:

> controller      fdc0    at isa? port "IO_FD1" bio irq 6 drq 2 vector
fdintr
> disk            fd0     at fdc0 drive 0
> disk            fd1     at fdc0 drive 1
> tape            ft0     at fdc0 drive 2
>
> even though you only have one floppy drive. Then man ft to find out how
> to use the floppy tape.

Ja mam v pocitaci obe disketove mechaniky a pasku mam navic, takze toto
nastaveni mam.
Zarizeni je staricka paska na 120MB, a nekde jsem ji dostal. Ze funguje
potrvrdilo jeji pouzivani pod windows a i pod linuxem se mi podarilo ji
rozchodit. Nicmene pod FreeBSD 2.2.6 se mi nedari a nedari.
Je potreba udelat jeste neco navic, co jsem jiz v archivu nenadel? (device
/dev/ft0 existuje. I /dev/ft0a)

Ondra Koutekx

     Ondra Koutek                     andilek at sh.cvut.cz