Pokus a dotaz

Dan Lukes DAN at seno.fio.cz
Wed May 6 20:10:52 CEST 1998

On  6 May 98 at 14:59, Martin Machacek wrote:

> Zkratky jazyku standardizuji normy ISO 639 a ISO 639-2. Obe mam stazene, ale
> uz nevim odkud. Muzu pripadne zaslat.

    Hm, musim priznat, ze jsem se mylil. Ale muzu to trochu napravit tim,
ze sice nevim, ze ty norny existuji, ale zato vim kde ... ;-)
Tedy, nejsou to komplet texty tech norem, ale vytah prave zkratek ...

Dvoupismene kody zemi - ISO 639:
   http://www.ics.uci.edu/pub/ietf/http/related/iso639.txt

Trojpismene kody zemi - ISO 639-2:
   http://www.hike.te.chiba-u.ac.jp/ikeda/ISO/iso639-2.txt

                                                Dan

Dan Lukes (FIO holding, a.s.) tel: +420 2 24102204, fax: ...301
root,   webmaster,   postmaster   and   othermaster  of  FIONet
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz