Pokus a dotaz

Cejka Rudolf xcejka00 at dcse.fee.vutbr.cz
Wed May 6 15:38:45 CEST 1998

>     No, tezko rict. Zkratky jazyku nejsou nijak standardizovane. ISO norma
> existuje pouze na kody zemi - coz nestaci, protoze v lecktere zemi maji
> jazyku vice. XPG4 (X/Open) doporucuje oznacovat jazykove prostredi tvarem
> jazyk[_oblast][.kod] procemz pro jazyk doporucuje prevzit ISO kod zeme a
> pripadne ruzne jazyky v ramci jedne zeme odlisovat jiz kodem oblasti. Jenze
> to je jen doporuceni, navic z dokumentu, ktery neni jeste prilis siroce
> respektovan ...
>     Da se rict, ze kody jazyka nijak upraveny nejsou ...

Ajajaj. A vi nekdo, proc v XFree86 je "Czechoslovakian (cs)", v Netscape
je "Czech (cs)" a kdyz se mi nekdo od jineho OS podiva na "LANG=cz",
tak se zhrozi?

Kde najdu ty normy, podle kterych se da alespon "trochu" ridit?
Nebo neslo by zatlacit na nejake normotvorce, aby byl problem jednou
provzdy vyresen a nedalo se o tom dale diskutovat?

# Ted jsem se koukal, ze Martin Machacek napsal:
#
# Zkratky jazyku standardizuji normy ISO 639 a ISO 639-2. Obe mam stazene, ale
# uz nevim odkud. Muzu pripadne zaslat.

Prosim, prosim. Dekuji predem. Klidne na adresu xcejka00 at dcse.fee.vutbr.cz,
ale nesmi to byt vetsi nez 200 KB (myslim).

>     Ja naposled vcera v noci. Na ten jeste nikdo nereagoval ... ;-)
>     Ale jinak mam pocit, ze to zalezi trochu na tom, do jake oblasti bug-
> report smeruje. Neboli jestli je nekdo a jak aktivne, zrovna pracuje nekdo
> na te oblasti FreeBSD, ktere se report tyka ...

Aha, koukal jsem, uz ho suspendovali :-)
A jak se zda, tak take rychlost vyrizeni zavisi od dodaneho patche :-)

Parada! Dneska jsem se take zaradil mezi uspesne submitery. Jenze
jednim hloupym bug reportem jsem ztratil cely den, protoze me Jordan
puvodne vubec nepochopil (bin/6522).

>     No, tohle jsou ale mozna veci, ktere tak uplne nepatri FreeBSD teamu,
> takze je otazka, zda ma cenu psat jim ...

No to se vrr. Omlouvam se, ze jsem to moc zkratil.
Zip sel na "zip-bugs at wkuvx1.wku.edu" (a nic se mi nevratilo),
pro bash jsem pouzil standardni prikaz "bashbug".

A co jinak? Vsichni mate pocit, ze na FreeBSD vsechno funguje?
Co treba konzola a jeji vyznacovani bloku pomoci mysi? Ja mam pocit,
ze to nejak zbytecne moc blika a zvyrazneny blok by mel zmizet hned
pri prvnim stisku klavesy, a ne s tim cekat az na posledni chvili.
Obcas mi to pripada docela neprijemne (ve vi dokonce blok nezmizi ani
po odscrolovani textu). Mozna dalsi namet na bug report.

Nebo kdyz dam "vidcontrol -c destructive" (S3 Trio64), tak doma mi carka
blika nekdy dole, nekdy uprostred. To je asi take namet na bug report...

A tak dale... Nevi nekdo, jak udelat, aby mel den 48 hodin?

Rudolf Cejka                            E-mail: xcejka00 at dcse.fee.vutbr.cz
Technical University of Brno, Faculty of El. Engineering and Comp. Science
Bozetechova 2, 612 66 Brno, Czech Republic