Pokus a dotaz

Dan Lukes DAN at seno.fio.cz
Wed May 6 13:10:23 CEST 1998

On  5 May 98 at 18:03, Cejka Rudolf wrote:

> a} Myslim, ze na FreeBSD 2.2.1 jeste na konzole nebyly mrtve klavesy.
>    Ve FreeBSD-current jiz jsou. Bohuzel netusim, ani jakou verzi provozujete,
>    ani od jake verze mrtve klavesy funguji. Na 2.2.1 jsem to resil tak, ze

    Pokud ja vim, mrtve klavesy jsou v -RELEASE poprve v 2.2.6

> Treba take nevim, proc je lepsi a standardnejsi pouzivat LANG=cs misto
> LANG=cz. "cs" se mi vubec nelibi. Verim, ze tyto zkratky jsou brany
> z nejakych norem. Muze mi nekdo rici nejaky WWW odkaz, kde se o teto

    No, tezko rict. Zkratky jazyku nejsou nijak standardizovane. ISO norma
existuje pouze na kody zemi - coz nestaci, protoze v lecktere zemi maji
jazyku vice. XPG4 (X/Open) doporucuje oznacovat jazykove prostredi tvarem
jazyk[_oblast][.kod] procemz pro jazyk doporucuje prevzit ISO kod zeme a
pripadne ruzne jazyky v ramci jedne zeme odlisovat jiz kodem oblasti. Jenze
to je jen doporuceni, navic z dokumentu, ktery neni jeste prilis siroce
respektovan ...
    Da se rict, ze kody jazyka nijak upraveny nejsou ...

> A kdo ma jake zkusenosti s bug-reporty? Na FreeBSD.ORG jsem poslal ctyri,
> ale az dnes zacinam mit pocit, ze to nekdo cte.

    Ja naposled vcera v noci. Na ten jeste nikdo nereagoval ... ;-)
    Ale jinak mam pocit, ze to zalezi trochu na tom, do jake oblasti bug-
report smeruje. Neboli jestli je nekdo a jak aktivne, zrovna pracuje nekdo
na te oblasti FreeBSD, ktere se report tyka ...

> Posilal jsem info o vadnem internim prikazu time v bashi. Uz vysla
>   nova verze, chyba tam je stale a take zadna odpoved.
> Posilal jsem info o nefungujicim "unzip -X" (vcetne patche), a take stale
>   zadna odpoved.

    No, tohle jsou ale mozna veci, ktere tak uplne nepatri FreeBSD teamu,
takze je otazka, zda ma cenu psat jim ...

                                            Dan

Dan Lukes (FIO holding, a.s.) tel: +420 2 24102204, fax: ...301
root,   webmaster,   postmaster   and   othermaster  of  FIONet
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz