100Mbitove karty

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Wed Apr 22 16:44:26 CEST 1998

AHoj,

On Wed, 22 Apr 1998, Jaroslav Klaus wrote:

> Tim "na pevno" jsem myslel pres ifconfig bez autodetekce konkretni typ
> media (presne jak pises). Masiny jedou proti sobe. A ono nic, a nic, a
> nic, a nic.....

Ja bych doporucil to testnou proti nejakemu hubu ci switchy. Pak teprve
proti sobe.

> Chodi na tom i IPX (asi nepouzivas, co? Ja musim :-(( :-) ). Mohl by byt
> problem tam. Nevim. Jeste asi zkusim laborovat s BIOSem. Ale jinak uz

V tom IPX problem nebude. Problem je jiste v detekci site. Napr. proti
Catalistum mam overeno, ze SMC i Intel ma radeji port natvrdo nastaven a
ne autodetekcni port.

Jinak na Bios nastaveni (to znamena primo zapsat na kartu) FreeBSD uplne
dlabe.

						Jirka