100Mbitove karty

Jaroslav Klaus J.Klaus at sh.cvut.cz
Wed Apr 22 16:39:08 CEST 1998

On Wed, 22 Apr 1998, Jiri Calda wrote:

> Zdravim,

> No, rekl bych, ze FreeBSD je naprosto jedno, na co mas tu kartu
> nastavenou (vlastni testy). Na nastaveni musis pouzit option ifconfigu
> media 10BaseT/UTP nebo 100baseTX. Dal bych nedopporucoval pouzivat
> autodetekci (to mas ty dve masiny proti sobe?). Ja pouzivam jak
> Fast od SMC(stejny cip jak ten Digital), tak 3Com i Intel 10/100, ale
> tzdy to mam do switchu. U tech SMC je opravdu nejlepsi pouzit media ...

Tim "na pevno" jsem myslel pres ifconfig bez autodetekce konkretni typ
media (presne jak pises). Masiny jedou proti sobe. A ono nic, a nic, a
nic, a nic.....

Chodi na tom i IPX (asi nepouzivas, co? Ja musim :-(( :-) ). Mohl by byt
problem tam. Nevim. Jeste asi zkusim laborovat s BIOSem. Ale jinak uz
nevim.

	Jarda