Scanner

Martin Edlman edlman at kolej.mff.cuni.cz
Thu Feb 5 02:06:18 CET 1998

Cau,

> kdyz uz jsmeu toho, nevite jaka je podpora scanneru pod FreeBSD?
> Mne by jenom zajimalo, jestli muj Genius ScanMate/Color Deluxe ma sanci na
> zprovozneni a nebo jestli dal musim pokazde kdyz chci nascannovat par
> fotek do webu schazovat server do windows.

jestli to chces pouzivat v Gimpu, tak se prihlas do konference gimp-users,
jak a kam je popsany na strankach Gimpu (http://www.gimp.org).
Uz se tam nekdo na scanner ptal a nekdo odpovidal, ja ty maily nemam,
protoze jsem je smazal - namam scanner.

								Edas

Martin Edlman, A818, VSK 17. listopadu, Patkova 3, Praha 8, 182 00
+420/2/855 10 40-9, ext. 692, edlman at mail.kolej.mff.cuni.cz
http://www.kolej.mff.cuni.cz/~edlman/